Forumul turistic din Romania
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Forumul turistic din Romania

Un forum despre turism si calatorii
 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 MONUMENTE COMEMORATIVE

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
pseudokryticon
ADMINISTRATOR FORUM
pseudokryticon


Mesaje : 4172
Data de inscriere : 24/05/2011
Varsta : 60
Localizare : Pascani / Harlau - Iasi

MONUMENTE COMEMORATIVE Empty
MesajSubiect: MONUMENTE COMEMORATIVE   MONUMENTE COMEMORATIVE Icon_minitimeDum 25 Sept 2011, 08:29

Exact dupa ideea si regulile topicului infiintat pentru Moldova si mai tarziu pentru Bucuresti si Ilfov.
"Un post gandit sa adune monumentele, obeliscurile si alte intruchipari dedicate memoriei unui om, unui eveniment, unui principiu pentru care cineva s-a jertfit in ARDEAL (chiar daca unele dintre ele sunt relevate si la posturile dedicate respectivelor orase). Simplu: cateva imagini, localizarea in spatiu, cateva cuvinte, daca este nevoie, peste inscriptia respectivului monument."


Monumentul dedicat lui Mihai Viteazul, ridicat in centru localitatii Rasnov, in rondul de langa primarie.

MONUMENTE COMEMORATIVE P1150293f

MONUMENTE COMEMORATIVE P1150294
Sus In jos
http://pseudokryticon.blogspot.com
Lancer
MODERATOR FORUM
Lancer


Mesaje : 7496
Data de inscriere : 06/03/2011
Varsta : 57
Localizare : BUCURESTI

MONUMENTE COMEMORATIVE Empty
MesajSubiect: Re: MONUMENTE COMEMORATIVE   MONUMENTE COMEMORATIVE Icon_minitimeMar 27 Sept 2011, 19:35

tot din ARDEAL,MONUMENTUL EROILOR COMUNEI COMANA DE JOS,CAZUTI IN PRIMUL RAZBOI MONDIAL

MONUMENTE COMEMORATIVE MONUMENT

MONUMENTE COMEMORATIVE MONUMENT3

MONUMENTE COMEMORATIVE MONUMENT2

MONUMENTE COMEMORATIVE MONUMENT_PLACA

POZE DIN VARA 2009
Sus In jos
Calator mioritic
ADMINISTRATOR FORUM
Calator mioritic


Mesaje : 3231
Data de inscriere : 14/10/2010
Varsta : 67